Miłość mi wszystko wyjaśniła

Miłość mi wszystko wyjaśniła,
Miłość wszystko rozwiązała -
dlatego uwielbiam tę Miłość,
gdziekolwiek by przebywała.

A że się stałem równiną dla cichego otwartą przepływu,
w którym nie ma nic z fali huczącej, nie opartej o tęczowe pnie,
ale wiele jest z fali kojącej, która światło w głębinach odkrywa
i tą światłością po liściach nie osrebrzonych tchnie.

Więc w tej ciszy ukryty ja - liść,
oswobodzony od wiatru,
już się nie troskam o żaden z upadających dni,
gdy wiem, że wszystkie upadną.
[Karol Wojtyła]

7 czerwca 2008

considerations

Hmm... dziś uświadomiłem sobie, że robię z siebie ofiarę losu. To tylko głupi gips. Co prawda kiedyś będzie ok, to ja marudzę jak jakiś dziad stary. Ale Kuba, pomimo tego jak dużo wycierpiał, nie dostał szansy dalszej egzystencji... Requiem aeternam dona eis, Domine: et lux perpetua luceat eis... Panie świeć nad Jego duszą... no i w sumie to tyle na dziś. No i w sumie liczyłem na to że Turcy pokażą więcej z Portugalią - ale wiedziałem że tak się skończy... Bóg wie co robi (: Pax

Brak komentarzy: